Pogoji poslovanja

O podjetju

RAST TIM d.o.o.

Skrajšano ime: RAST TIM d.o.o.

Sedež:
Vesca 18, 1217 Vodice, Slovenija

Uprava:
Vesca 18, 1217 Vodice, Slovenija

Davčna številka: SI61881872

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 2342154000

Registracija: Okrožno sodišče v Ljubljani, SRG 2004/10475

Član TZS (Trgovinske zbornice Slovenije).

TRR: BAN  SI56 0400 1005 0134 536 (odprt 22.2.2008, ABANKA d.d.)

IBAN: SI56 0400 1005 0134 536

Kontakt: info@e-branjevka.si, 051 247 552

Naročilo

Cene v spletni trgovini
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa, tj. na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine e-branjevka.si. Cene veljajo v primeru plačila na način z navedenimi načini plačila pod navedenimi pogoji.

Če se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, vas bomo o tem obvestili. Po svojih najboljših močeh vam bomo skušali v vsakem primeru zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo

Podatki o opravljenih naročilih
Podatki o opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu spletne trgovine e-branjevka.si
Uporabniki lahko vsa svoja naročila pregledujejo v spletni trgovini e-branjevka.si.

Ponudba artiklov
Ponudba spletne trgovine e-branjevka.si se ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila
Naročeno blago kupec plača po povzetju ali na podlagi predračuna nakaže na TRR Rast Tim d.o.o. ali s kreditno kartico. (Plačilo s plačilnimi karticami je mogoče preko plačilnega sistema Paywiser. Več si lahko preberete na www.paywiser.eu.)

Postopek nakupa

Nakupovanje poteka tako, da želene izdelke dodajate v nakupovalno košarico. Izdelke in njihovo količino v košarici je možno v katerem koli trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati.

Za oddajo naročila se morate registrirati, nato pa nakup dokončate v treh korakih:

1. izbira načina dostave
2. izbira načina plačila
3. pregled in dokončna potrditev naročila

Pred končno oddajo naročila vam je na potrditveni strani omogočen vpogled v vse podrobnosti naročila, vključno s ceno in količino. Vse elemente naročila je na tej stopnji možno popraviti s klikom na gumb "Ne, želim popraviti naročilo". Šele s potrditvijo na tej strani s klikom na gumb "Da, dokončno potrjujem naročilo" je naročilo dejansko posredovano.

Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. (Prejeta naročila obdelamo ob 11. uri vsak delovni dan. Do tega trenutka lahko prekličete naročilo na kontaktnem elektronskem naslovu. Izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila so vam vselej dostopni na naši spletni strani. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen.)

Vsak delovni dan ob 11. uri pregledamo prejeta naročila, preverimo dobavljivost in naročilo potrdimo oziroma z razlogom zavrnemo. Pridržujemo si pravico, da vas po potrebi pokličemo na vašo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila vas po elektronski pošti obvestimo o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med vami in e-Branjevko je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku ponudnika in vam je dostopna v vsakem trenutku v vašem uporabniškem profilu (Moj račun).


Odveza odgovornost

Po svojih najboljših možnostih se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da nam ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.


Pritožbe in spori

Rast Tim d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem Rast Tim d.o.o. poveže telefonsko na telefonsko številko 051 247 552 ali po elektronski pošti na info@e-branjevka.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@e-branjevka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Rast Tim d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Rast Tim d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Rast Tim d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom ma spletni povezavi: <<--POVEZAVA-->>

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Kodeks ravnanja po ZEPT

Podjetje Rast Tim d. o. o. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Več informacij o ZEPT je na voljo na spletnih straneh Uradnega lista Republike Slovenije.